Fascination About حمام رفتن در بیماری زونا

Wiki Article

اما اگر این علایم در حال تشدید است یا ادامه دار شد جهت بررسی به متخصص ارتوپدی مراجعه کنید

غذا‌های تخمیری مانند کیمچی، ساورکرات (کلم ترش)، تمپه، می‌سو (خمیر سویا) و کفیر.

حملات هوایی اسرائیل در نوار غزه؛ هشدار نسبت به فروپاشی سیستم درمانی

حوله ‌ای را در آب سرد فرو برده و بعد از آبكشی روی ناحیه صدمه دیده قرار دهید. هر چه آب خنك ‌تر باشد احساس بهتری خواهید داشت.

پوشش موضوعات روز و عبور آن از فیلتر تأیید پزشکی، مجله دکتردکتر را

فیفا با پرداخت طلب سانتاکلارا، پنجره استقلال را باز می‌کند

زونا به احتمال کم باعث بروز عوارض در خود فرد می‌شود، اما هنوز هم می‌تواند ناخوشایند و دردناک باشد. توصیه می‌شود فرد در صورت بروز ورم و تاول در دوران حاملگی، فوراً به پزشک مراجعه کند.

○ میزان مصرف دارو: احتمالاً یک یا دو بار در روز تجویز شود

○ استفاده از کمپرس سرد و مرطوب بر روی بثورات برای کاهش درد جلوگیری از بیماری زونا و خارش

دانش‌آموز محجبه در فرانسه به خاطر تهمت دروغ به مدیر مدرسه تحت پیگرد قرار می‌گیرد

● در حالی که ابتلا به زونا در دوران بارداری غیرعادی است، اما ممکن است. اگر با فردی که مبتلا به آبله مرغان یا عفونت فعال زونا است در تماس باشید، اگر واکسینه نشده‌اید یا قبلاً هرگز آن را نداشته‌اید، می‌توانید به آبله مرغان مبتلا شوید.

مطابق توصیه پزشکان، افرادی که بیشتر از۵۰ سال سن دارند، برای پیشگیری از بروز این عفونت ویروسی، بهتر است واکسن زونا را دریافت کنند.

قفسه سینه، گردن، پیشانی و پایین کمر قسمت‌هایی از بدن هستند که عصب حسی آنها بیشتر درگیر بیماری زونا می‌شود و افراد مختلف در هر سنی ممکن است در یکی از این قسمت‌های بدن خود دچار علائم زونا شوند. با افزایش سن، احتمال به وجود آمدن زونا در قسمت پیشانی یا در محدوده عصب چشمی (افتالمیک) افزایش پیدا می‌کند.

تاول‌ها را غالبا می ‌توان‌ در ناحیه‌ قفسه‌ سینه‌ دید كه‌ البته‌ تنها در یك‌ طرف‌ بدن‌ گسترش‌ می ‌یابند. از علائم شایع این بیماری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Report this wiki page